onsdag 14 oktober 2009

har inte gått under jorden....

Just nu har jag otroligt mycket att göra i mitt liv. Jag jobbar som lärare och har utvecklingssamtal just nu. Otroligt spännande att träffa alla föräldar och prata om deras barn.

Samtidigt har jag fixat en hel del till Oktoberfestivalen på JP Hobbys CC. Du är väl med?
Mitt i allt detta gäller det att ta sig tid för familj och givetvis lite scrapp.

Denna LO var veckans utmaning i Oktoberfestivalen. Mitt uppdrag till alla deltagare var att scrappa med toarullar...




Jag hittade ett liknande mini-album i en bok för ett par år sedan. När jag skulle fundera ut utmaningar till CC`n kom jag att tänka på boken. I min favoritbok har jag skrivit ner Felix favoriter just nu. Favorit-mat, favorit-film, favorit-bok, ja ni förstå säkert!

Papper är SassaFrass, pingvinen är från QK, sprial från Bind-it-All. Banden har jag givetvis fått från JP Hobby. De små bokstäverna kommer från AdornIt och är både prisvärda och otroligt användbara.... Tyvärr fanns inga "v" i den färgen jag valde, löste det genom att använda "w"

Inga kommentarer: