fredag 24 september 2010

Nook-utmaningar del 2!

Här kommer veckans LO och kort (!) från Nook:

Först var en deltävling om vikten av journaling "English Litterature". Jag har haft ett favvo-foto som legat på scrapbordet under ett par månader. Jag har velat göra en massa saker med fotot, men nu kändes det rätt att använda till denna utmaning. Jag satsade på en färgglad LO, givetvis med mina älskade SassaFrass-papper!


Nästa deltävling handlade om kort. Jag har lite svårt för kort, men vill gärna blir bättre. Ända sättet är ju då att träna. Jag har gjort ett kort till min kollega som tack för att hon är den hon är... Jag ville att äpplet skulle symbolisera lärandet, äpplet kommer ni säkert se mer av, jag bara tokgillar det!!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Superfint kort ju, Linda! Visst kan du...! :-)

Scrappia sa...

Snyggt Linda!!!

Anonym sa...

I love how you used all of those bright colors. So fun!