måndag 2 juli 2012

! love Malmö

Nyligen deltog jag i en tävling hos Inzpira. En veckoutmaning handlade om arv/miljö. Det som jag ofta tänker på är att man som människa är en produkt av sina föräldrar, men också av där man bor. Jag har senaste tiden läst massa negativ om mitt fina Malmö så jag bestämde mig för att visa MITT MALMÖ!




 Jag valde medvetet att hålla fotona (älskar Instagram!) i fokus därav mitt enklare pappersval. Jag satsade på att använda washitejpen som är mer genomskinlig och då blir lite mattare i färgen. En enkel LO som jag är mycket nöjd med!

3 kommentarer:

Jennie sa...

Superfin, Linda! Gillar det rena!

pysselpetra sa...

det blir snabbt och enkelt så snyggt med washi ♥ skitsnyggt med datumtabben

Anna sa...

Jag förstår att du är nöjd med den här! Supersnygg! Jag gillar att fotona lyfter från pappret. Drar ögonen till dem ännu mer!