måndag 9 januari 2012

Liten Bus blir stor...

Ibland inser man som mamma att man gör sina barn mindre än vad de är. Med Felix napp var det så. Jag visste att det var dags, han visste att det var dags, ALLA visste att det var dags. Vi gjorde ett halvtappert försök inför julen 2010, men Felix bestämde sig för att Legoland var rätta stället. Lite oroliga var vi, Magnus och jag, för vi visste inte om det fanns något ställe att lämna napparna på. Som tur var fanns det! Hos piraterna fanns en stoooor skattkista och som tack för nappen fick Felix en lite Lego-gubbe. Slutet gott, allting gott!


Jag valde först att använda en mall och mist (tack till fina scrappkollegerna Jennie och Petra, lånet av mall och mist!) Jag hade flera stickersark liggande från SassaFrass som jag glatt gick loss med. Jag gillar slut resultatet med det lite enklare pappret och färgglada stickers.

1 kommentar:

Unknown sa...

Coolt med mist! Älskar tegelväggen - det blir så fint!